Serwis utrzymaniowy dla rozwiązań CISCO

Serwis utrzymaniowy Cisco to zgodnie z definicją producenta usługa zawierająca 4 podstawowe komponenty:

  • Wymiana sprzętu w określonych reżimach czasowych
  • Dostęp 24/7 do Technical Assistant Center
  • Dostęp do bazy wiedzy cisco.com
  • Możliwość pobierania uaktualnień oprogramowania (systemowego oraz aplikacji)

My poszerzamy ten zakres o nasze kompetencje, które budujemy na podstawie doświadczenia byłych pracowników Cisco. Bardzo głęboka wiedza naszych specjalistów pozwala nam zaoferować maksymalne korzyści dla odbiorców naszych usług. Z drugiej strony nasza firma nie jest dużą korporacja przez co jesteśmy bardziej elastyczni i możemy zaproponować konkurencyjne warunki współpracy.

Według potrzeb Klientów możemy zaproponować zarówno ofertę maksymalnie uproszczoną i dającą możliwość łatwego obniżenia kosztów jak i modele głębszej analizy potrzeb i możliwości tam, gdzie jest to wymagane.

Bogate doświadczenie

Nasze usługi mają na celu optymalizację zakresu wsparcia dla sieci i osiągnięcie przez użytkownika zamierzonych celów technicznych oraz ekonomicznych. Dzięki wieloletniej pracy wyłącznie w projektach usług serwisowych Cisco możemy zaproponować rozwiązania unikatowe w skali kraju.

Na podstawie informacji uzyskanych od użytkownika sieci oraz wspólnej definicji celów tworzymy zestaw optymalnie dobranych usług i dostarczamy raport podsumowujący wyniki analizy oraz zawierający nasze rekomendacje dalszych kroków. Podstawowym źródłem uzyskania istotnych oszczędności jest bardzo dobre dopasowanie kontraktowanych usług do sposobu działania użytkownika.

Na życzenie naszych klientów możemy przygotować raport z zestawem informacji, na podstawie których jesteście Państwo w stanie podjąć racjonalną decyzję o wdrożeniu naszych rekomendacji w życie.

Wspólne warsztaty oraz raport mogą obejmować następujący zakres zagadnień:

  • Obszar do objęcia serwisem
  • Sposób obsługi zgłoszeń
  • Podział odpowiedzialności (zleceniodawca vs. zleceniobiorca)
  • Zakres monitorowania zgłoszeń serwisowych
  • Sposób zapewnienia dostępu do sprawnego sprzętu
  • Wybór bazowego typu serwisów producenta
  • Propozycja usług dobranych optymalnie
Na życzenie zleceniodawcy możemy także udzielić wsparcia w zakresie:
  • Szkolenia z obsługi systemów serwisowych Cisco
  • Wsparcia w bieżącej obsłudze systemów serwisowych Cisco
Wśród naszych referencji możemy pochwalić się między innymi współpracą z poniższymi firmami.
Dołącz do nich!