Systemy do Call Center

Dostarczamy rozwiązania dla call center

Nasz firma posiada rozległa wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania, dostarczania sprzętu, wdrażania, utrzymania i optymalizacji wszelkiego rodzaju systemów Call/Contact Center. Wieloletnia współpraca z dostawcami technologii umożliwia nam optymalizowanie kosztów związanych z złożeniem i sieci call center i korzystanie z niej. Centrale, które proponujemy minimalizują koszty, nie obniżając jakości usług.

IP Call Center

Nasza firma proponuje budowę Call Center na bazie możliwości jakie dają produkty Telefonii IP firmy Cisco. IP Contact Center bazuje w warstwie transmisyjnej na istniejącej infrastrukturze lokalnej lub rozległej, korporacyjnej sieci IP. Pozwala to ograniczyć koszty wdrożenia oraz koszty łącz telekomunikacyjnych w sieciach WAN. Dodatkowo wykorzystanie sieci IP powoduje, że usługi Contact Center mogą zostać rozdystrybuowane poza ściany klasycznego Biura Obsługi Klienta do oddziałów firmy lub do agentów mobilnych.

Dlaczego warto wdrożyć system call center
do swojej firmy?

Systemy Call/Contact Center są niezbędnym narzędziem do zdalnej obsługi klienta. Zadaniem tych systemów jest wsparcie pracowników firmy w komunikacji ze światem zewnętrznym i tym samym poprawę konkurencyjności i rentowności. Dobrze wdrożony system call center zapewnia:

  • sprawny i niezawodny przepływ informacji wewnątrz firmy – także w ramach rozproszonej organizacji
  • usprawnienie i obniżenie kosztów współpracy z otoczeniem zewnętrznym – Klientami, kontrahentami, dostawcami i in.
  • maksymalizację wydajności pracowników
  • bieżący monitoring i analizę procesów biznesowych i teleinformatycznych
  • nowoczesny wizerunek przedsiębiorstwa dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii

Zachęcamy do kontaktu, a z przyjemnością zaproponujemy Państwu rozwiązanie dopasowane do Państwa potrzeb.

Skontaktuj się